Pellinki-dieettini on nyt kestänyt kaksi viikkoa. Ero kahden viikon takaiseen on huima.

Paino on pudonnut 6 kiloa, housut tuntuu löysiltä. Iho on hyvässä kunnossa ja kengät hölskyy jalassa.

Suurin muutos on tapahtunut päänupissa; hyvä, energinen olo, ihan kuin olisin herännyt. Elämä on jollain tapaa kirkkaampaa ja jaksan havannoida asioita, joihin ennen en kiinnittänyt mitään huomiota. Minua naurattaa, olen onnellinen. Erilaiset tunteet ovat voimakkaampia; ärsytys, ilo, huoli, onnellisuus...

Kummallisin "sivuvaikutus" on tapahtunut selässäni. Olen potenut kipeää selkää yli viisi vuotta, välillä olen ollut todella kipeä ja koko ajan ainakin vähän kipeä. Mutta nyt selkä ei ole kipea! Pystyn kävelemään suorassa ja normaaleilla askelilla. Pystyn kumartumaan ja poimimaan lelut lattialta. Aamulla pääsen sängystä ylös ilman kipua. Jotenkin selkä tuntuu liukkaalta, en muuta sanaa siihen keksi... ihmeellistä!

Minulla oli kaksi viikkoa sitten käytössä 4 erilaista tablettia lääkkeitä vuorokaudessa, nyt vain 1. Ja oireet eivät ole palanneet, vaikka olen lopettanut lääkkeet.

Unentarve on vähentynyt ja näin olen saanut lisää tunteja kaikkeen touhuamiseen.

Koko aikana ei ole ollut minkäänlaisia "himoja", ei makean, ei suolaisen eikä minua ole vaivannut "pureskelun tarve", joka on aikaisemmissa laihdutuksissani iso ongelma.

Nälkä ei ole ollut ja vointi on kaikin puolin mainio. Kummallinen laihdutuskokemus!

Tänään vaaka näytti 86,7kg, eli ihan sama kuin eilen.

Into jatkaa on suuri, muutos on niin kertakaikkisen positiivinen!