Sen verran on työpäiviä jäljellä, kaksi! Sitten alkaa loma.  Mikään ei voi tuntua tällä hetkellä paremmalta.

Olipas taas mielenkiintoinen tuo edellisen postauksen kommentissa ollut PR:n laittama linkki! Mielenkiinnolla odotan aikaa kymmenen vuoden päästä, minkälaista rasvaa ja ruokaa yleensäkin silloin suositellaan. Olen ihan varma, että suositukset muuttuvat Pellinki-dietin mukaisiksi, niin vakuuttavia muutoksia minussa ja muissa samaa ruokavaliota noudattavissa on tapahtunut! Minun on pakko uskoa omaa kehoani ja sitä, miten mahtava olo minulla on tällä ruokavaliolla.

Painokin näyttää pikkuhiljaa valuvan alaspäin, viime viikon pudotus oli 400g ja olen tiputtanut jo yli 15kg! Valtava määrä rasvaa... siis ihan hirveä! Vaatekaupassa käydessäni minun oli ihan pakko sovittaa housuja, jotta tietäisin kokoni. Aloitin varovasti koosta 46, muutama kuukausi sitten olin kokoa 48-50. Koko 46 roikkui päälläni. Sitten nappasin hyllystä housut kokoa 42, ajattelin kyllä, ettei ne voi mahtua päälle... mutta NE MAHTUIVAT!!! Eivätkä olleet edes tiukat. JAHUU!!!

Ei muuta kuin mahtavalla tsempillä eteenpäin!