Luin kyllä Antti Heikkilän kirjasta, että dietin vaikutukset ovat huomattavissa jo parin päivän kuluttua, mutta silti ällistyin tänä aamuna: heräilin jo ennen kuutta, ei vain kertakaikkiaan nukuttanut!!! Vastaavaa ei ole tapahtunut ainakaan vuoteen-kahteen. Minulla on tapana herätä niin viime minuutilla, että aamussa ei ole sekuntiakaan varaa ylimääräisiin liikkeisiin ja olen pyyhältänyt (oikeasti raahustanut) työpaikan ovesta sisään puoli minuuttia vaille seitsemän. Tänään minulla oli aikaa venytellä sängyssä ennen ylösnousua, suihkutella rauhassa, laittaa vähän meikkiäkin... olipas mukavaa pitkästä aikaa!

Nälkä ei ole ollut koko päivänä. Mahan jatkuva lorina ja kurina on loppunut. Kaikki turvotus on hävinnyt. Maha ei pömpötä. Kaikki vallan positiivisia muutoksia!

Huominen päivä hieman jännittää, se kun on minun perinteinen herkkupäivä. Normaalisti kävisin ostamassa viinipullon, pizzan ja karkkia heti töistä päästyäni. Mutta huomennapa en sitä tee. Katsotaan nyt, miten tiukkaa taistoa itseni kanssa joudun käymään...

Tänään söin aamupalalla turkkilaista jogurttia mansikoiden kera, juustoa ja kaalisuikaleita. Lounaaksi pistelin muikkuja ja kaalisalaattia, sekä hapankaalia. Päivällisellä söin kaali-jauhelihapaistosta ja omenan. Kaikki oli vallan erinomaista, njam.

Aamun vaakalukema oli 89,7kg. Ei hassummin, kun ajattelee, että minulla ei ole ollut koko viikolla nälkä!